Alla inlägg den 19 februari 2021

Av Sofia - 19 februari 2021 17:54

Idag var det meningen att jag skulle vara ledig, ta hand om hemmet och bara vara. Men eftersom Jonas var så fenomenalt gullig o städade av igår (när jag hade övningsmöte med kommunfullmäktige) så gick ju den sysslan bort idag. Å när Jonas klocka ringde kvart i sex i morse var jag inte ett dugg trött. Är det inte märkligt att kroppen inte kan sova när den får... David o Jonas satt vid köksbordet o jag tog en kopp gott the o satte mig vid datorn fram till kl 10. Stella sov ju ändå....

Men sen blev det sportlovsmys med henne. Besökte Dollarstore vilket var en evighet sedan. Det finns så mycket man inte behöver o Stella är så bra på att lura på mig grejor. Så ikväll har jag målat naglarna. Med extra allt. Jag älskar målade naglar men tar mig inte riktig tiden. Nu är de fina. Tack Stella.

Sedan en gofika på Thimons. Så gott o så härligt att bara få sitta o prata lite. Å verkligen känna sig lite ledig.

Det har ju varit en fantastisk sportlovsvecka om man gillar snö. Stella har åkt skridskor i eftermiddag med en tjejkompis - kul. Hon åkte konståkning när hon var liten men nu det fanns bara hockeyrör att tillgå - utan taggar. Men det gick bra!!

Ha en go afton!

Dessa händer.....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards