Alla inlägg den 6 februari 2021

Av Sofia - 6 februari 2021 17:56

Jag fick en fin julklapp av Johanna. En bullet journal. Ska jag vara helt ärlig blev jag lite stressad av att ha en fylleri-bok....ytterligare en grej att ha ordning på. Å som jag är funtad går jag ALL-IN när jag gör nåt. Jag bara la undan den. All fokus på jobb och inte en minut över till nåt annat kul. För några veckor sedan skickade Jois ett Youtube-klipp på hur man kommer igång och det var skaparen själv som hade gjort videon, Therese Lindgren. Jag skrev till Johanna att efter bokslutet ska jag ta tag i den där boken.

Nu är det livet efter bokslutet och nu är jag helt förälskad i den där boken. Den lockar verkligen fram den kreativa sidan hos mig i denna alltmer digitaliserade värd som vi lever i. I veckan köpte jag några tuschpennor med lite olika färger o olika storlekar på spetsar. ALL-IN som jag skrev nyss...

Boken är, förutom en fin kalender, full av tips o må-bra-tips och råd hur de verkligen ska bli av!

Tusen TACK Johanna för en suverän julklapp. Den stressar mig inte längre. Den stressar av mig!
Love U!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards