Alla inlägg den 18 februari 2021

Av Sofia - 18 februari 2021 19:53

Känner mig som Trötter idag. Inte ens en löparrunda kunde pigga upp mig. Ett träningspass är alltid ett träningspass iofs men idag sög det mer energi än det gav. Att springa mestadels i snömodd är som att kuta i lös sand. Jo visst, det kanske ger mer träning men det är inte så lättsprunget. Å denna snålblåst...är så le på vintern nu. Till helgen ska det bli plusgrader. Inte mig emot men sen kommer det väl återfall av snö och då kan det ju lika gärna ligga kvar.

En stimmig dag på jobbet. Budgetjusteringar med sena löneavtal innan ens budgeten är inläst i ekonomisystemet. Pilligt att hålla isär siffrorna. Men jag fick det att stämma - det stärker.

Å ikväll var det övningsmöte inför KF med ett nytt voteringssystem. Det är alltid lite spännande om tekniken fungerar. Många frågor från ledamöterna.

Vedleverans av mor o far och mor fick grejer som jag införskaffat på Apoteket åt henne. Dessutom hade de med sig semlor, eller rättare sagt fastlagsbullar för så hette det när jag var liten. Längtar tillbaka till 80-talet när man kom hem från skolan o fick hetvägg. Minnen!!! Lycka!!!!

Go kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards