Alla inlägg den 7 maj 2023

Av Sofia - 7 maj 2023 18:36

Idag är det Johannas födelsedag. Min förstfödda. Johanna Louise Sofia. Du gjorde mig till mamma den 7 maj 1996 och likt nu var det frost den där morgonen. En vecka över tiden och du var sååååå efterlängtad. Kärlek vid första ögonkastet. Så omedelbar men där fanns också känslor av otillräcklighet och oro. Ska jag verkligen klara ut det här? Där och då hade jag aldrig någonsin bara mig själv att tänka på längre. Å allt det där har forsatt i 27 år. Evig och djup kärlek blandat med de två mindre roliga ingredienserna. Naturligt när man är mamma och förälder men tänk så mycket jag har oroat mig för i onödan.

Idag är du en klok och mycket vacker kvinna. Full av rätta värderingar. Jag är ofantligt stolt över dig och vad du har presterat och presterar. Dessutom världens snällaste storasyster. Det har du alltid varit!!

Jag hissade flaggan för dig idag. Å fick höra din röst när jag ringde. Igår hade du födelsedagsparty och dina småsyskon var på plats. Av bilderna att döma hade ni kul!!

Längtar ihjäl mig efter dig och din fine pojkvän. Kalendern är full, både för dig och för mig och vi ses på tok för lite. Men snart så får vi gratta dig med presenter. Håll ut!!

Ha en fortsatt fin söndagskväll!

Ps. Övrigt bra idag. Löpning, läsa dokument, badat i sjön - YES och i tunnan. Snart Murre i partiledardebatt på TV. Kan inte bli bättre.

Grattis finaste första tös! 27 år idag!

Flaggan är hissad för dig.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards