Alla inlägg den 14 maj 2023

Av Sofia - 14 maj 2023 14:48

Grattis till Sverige och grattis till queen Loreen. Så härligt att du tog segern igen. Även om jag inte tyckte den låten var riktigt i klass med din förra vinnarlåt. Absolut toppenbra men den berörde mig inte lika mycket. Har varit rätt dåligt insatt i bidragen i år. Fastnade för Irland men igår kväll hade de tydligen inte ens tagit sig till final. Å Finland. Allvarligt. Dagispop och dessutom dåliga förlorare. Visst de vann folkets röster men det räckte ju inte till och nu har vi det här systemet. Punkt.

Somnade vid bidrag 15 typ. En lång dag i sol och värme, barnvakt i Landsbro några timmar, hem och fixa grill till David o Matilda, Stella samt mor och far. En helt underbar kväll. Så mysigt. Kunde sitta ute och äta. Härliga kväll!! Men jag var trött.

Idag vaknade jag till nyheten att vi hade vunnit Eurovision och tråkigt att jag inte orkade se hela racet.

Idag ville ungdomarna följa med oss på skogspromenad. Underbart! Fika vid bänken. Mysigt.

Nu snart styrelsemöte i Solbacka villaägareförening. Hos grannen ovanför så det är inte långt att gå.

Ha en fortsatt fin söndag!!

Vattenlek i Landsbro

Grillkväll med dessa fina

Finaste mor och far

Söndagspromenad med ungdomarna

Fika vid bänken

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards