Alla inlägg den 15 maj 2023

Av Sofia - 15 maj 2023 20:59

Idag är det ingen vanlig dag. Idag är det min och alla andra Sofiors dag. Namnsdag. Vissa firar inte alls, andra vill bli firade och blir ibte firade. Visa blir firade rejält och min son David var tidig med att SMS-a grattis. Så löjligt glad blir jag.

Jag inledde dagen med tidig löpning Vipan mot Räfsnäs ovh tillbaka. Det var en energifylld namnsdagspresent till mig själv, för att orka med en full rulle dag. Det känns som att jag studsat mellan stadshuset och Vipan mest hela dagen på viktiga möten med avbrott för bolagstämma Nässjö Näringsliv inkl lunch på hotell Högland. Så enormt trevligt att träffa dessa företagsrepresentanter. Vi skulle ta en bild på styrelsen utomhus och precis då kom det regn. Hoppas vi ändå såg glada ut, för det var vi.

Grattade mina egna Sofior på namnsdagen. Både Johanna och Stella har fått detta vackra namn i sin radda. Tack älskade mor och far för ni gav mig namnet Sofia. Har alltid tyckt om det. Klassiskt och passar alla åldrar vilket är tur för jag åldras, ha ha.

Balklänning check. Tredje besöket i Landsbro och nu sitter den. Lite fix med paljetterna, sen kan vi hämta den och betala kalaset. Stella blir balens drottning i den klänningen. Det tycker nog varje mamma om sina döttrar.

Ha en forsatt fin kväll. Jag ska bara sova!

Sofiorna - grattis till oss idag 15 maj

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards