Alla inlägg den 13 december 2014

Av Sofia - 13 december 2014 18:41

Igår besökte jag en gammal barndomsvän (vi sjöng i samma kör när vi var små) i Rödja. Våra vägar möttes på en stor fest i augusti o vi fann varandra på ett speciellt sätt. Hennes farfar Göte o min farfar John var bästa vänner o gångerna jag har hört talas om "Göte på kullen" är otaliga. Lite speciellt att igår sitta hos Charlotte på kullen - som om cirkeln är sluten. Tack Charlotte för en jättemysig stund i ert juliga hem. Å ja - backen var brant upp men jag löste det.

Idag blev det inget Kosta o julklappshandel - vi sparar det till i morgon. Vi tog en långgrunda runtom Landsbro, hittade en ny liten gran till mig (min första har börjat barra o kommer var barrlös om några dar). Vi bjöd in mor o far o Jonas mamma på middag (öring från Hultagård). Äppelkakan blev super! Ett par goa timmar!!

Hemkommen från hockey i Borohallen. Boro mot HA74 (Sävsjö). 3:e målet som avgjorde vinst för Boro kom 19:36 i sista perran. Nu bänkar vi oss i soffan framför en ny hockeymatch. Ottawa mot Boston!

Underbar dag - kul kväll!!

Ingen Alexander här inte....men väl en Jonas!!!

Förrätten väntar på sina gäster

Bloggstund före hockeymatch

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards