Alla inlägg den 7 oktober 2020

Av Sofia - 7 oktober 2020 19:26

Nu är löpning från hem till jobb att avslutat kapitel. Mörkt, mörkt, mörkt.... Morgonträning har verkligen blivit min nya vän och jag kom på den geniala idén att jag kan åka till jobbet med Jonas o springa i gatlyse. Reflexväst på o jag hinner med en rätt rejäl runda innan jag ska vara på plats. I måndags sprang jag Västra vägen, Träslända o det är faktiskt lite kul att springa gamla rundor, de jag nött åtskilliga gånger. Har haft en sagolik tur med vädret både i måndags o i morse - inte något regn. Alla övriga stunder har liksom varit ganska blöta. Men det behövs. Just nu öser regnet ned o värmen från brasan är desto varmare. Så otroligt skönt!!!

Har suttit i uppföljningsmöte (ekonomi efter september) hela dagen och jag är precis slut i huvudet. Inga fikaraster, lunch vid datorn o bara siffror, siffror, siffror. Men siffrorna ser bra ut. Trots Covid - tekniska håller budget.

Efter jobbet planterade jag skott från palettblad. Har fått av min fina kollega och det blev så fint i fönstret. Hoppas att jag nu lyckas med dem. Tack Carina!!

Nu spelar NIF träningsmatch mot Skirö så jag måste titta David i målet! Nervöst!

Ha en go kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards