Alla inlägg den 7 maj 2020

Av Sofia - 7 maj 2020 19:45

...idag är det Johannas födelsedag. Den 24:e i ordningen. Du gjorde mig till mamma för första gången den 7:e maj kl 07.34 på morgonen. Du var beräknad till den första maj o den gå-över-veckan var minst sagt lång väntan.

När man blir förälder första gången blir livet aldrig mer sig likt. Å det är bara positiva skillnader. Trots den oro som situationen för med sig (å jag har fått en stor dos orosgener) uppväger lyckan o glädjen tusenfallt.

När jag igår tittade i dina album fastnade jag i album nr 2. Ålder från 3-7 år. Alla dina projekt (som du benämnde dem), alla dina leenden och upptåg. Är så tacksam för att jag fotade så mycket och ofta. Två bilder har jag snott från dig. Din kreativitet och ditt konstnärliga anlag är en stor gåva och det är så otroligt härligt och spännande att se vad du hittar på. Dessutom har du vuxit upp till en sån cool och förståndig kvinna, dessutom vacker så det gör ont. Älskar dig mer än luften du andas! Men det vet du.

Hoppas du har och har haft en toppendag! På lördag ska vi fira dig och jag längtar. Bonusen blir att få se er nya juvel. Ragdollkattungen Venice.

Kram mor

Grattis Jois till 24 år

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards