Alla inlägg den 15 maj 2020

Av Sofia - 15 maj 2020 17:50

Namnsdagar är väl kanske inte så stora firardagar men jag tycker det är såååå roligt att få grattis IRL, mess och facebook. Å det har jag fått massor idag. TACK alla goa människor! Trots regn och rusk känns dagen lite varmare. Har grattat mina flickor också. Både Johanna och Stella heter Sofia i andranamn.

Idag på lunchen var jag o hämtade Davids studentplakat. Tänker ha det här på jobbet tills det är dags. Annars kommer han att leta upp det?.och tjuvkika. Idag kom också beslut att det blir utspring. Ett efterlängtat besked! Det blir inte som vanligt men det BLIR ett. Etappvis och i mer ordnade former. Max 2 st anhöriga till varje elev och man får inte komma för tidigt och inte dröja sig kvar. Å en stor dos vädjan att hålla avstånd! Tack för att de tänkte om, lyssnade på eleverna och gjorde det bästa av den lite sorgliga situationen. Det här blir bra!

Å så blev jag av med 1 dm hår igår. Silver blev till guld. Senast jag gjorde ordning mig i håret var 25:e okt så det behövdes verkligen! Tack fina Mia och Olle för besöket. Några Pokemon hittades här i Spexhult till Olles stora glädje.

Må väl vänner!

Gammal bild på ung Sofia

Ung bild på gammal Sofia :)

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards