Alla inlägg den 9 maj 2020

Av Sofia - 9 maj 2020 19:22

Idag har vi firat Johanna. Full balkong i det vackra vädret. Tur att man kunde sitta ute såhär i Coronatider. Har lite dåligt samvete för att vi ?reser? men jag tänker att det inte är värre än att gå till jobbet och alla var ju friska.

Så otroligt härligt när alla är på plats. Johannas föräldrar, Johannas alla syskon med respektive, svärföräldrarna o så Jonas såklart. Gotårtor varav en med fel ålder?? men god var den. Deras nya investering (får man väl ändå omnämna den), ragdollkattungen Venice fick nog mest uppmärksamhet idag. Söt så jag smälter. Vill ha!!!!
Tusen tack Johanna och Oliver för härliga timmar. Det är så kul att besöka er! Åh vilka gröna fingrar du har Jois. Om jag hade hälften av din förmåga. Men vi kämpar på...

Sitter o njuter i utesoffan med fågelkvitter och ljusgröna björkar. Inte jättevarmt men med en filt funkar det helt ok. Har sprayat ogräs med nåt miljövänligt dundermedel och förmodligen är det inte så dumdrigt som jag hoppas. Men, men....ett försök att få bort det som jag inte orkar riva för hand. Vi har även sått pallkragar med rödbetor, dill o persilja. I väntan på växthus kan vi ju komplettera.

Nu väntar grill och kyckling. Lördagskväll i Solbacka, paradiset på jorden.

Ha en fin kväll!

Vem är sötast här då?

25??

Juveler

Man smälter

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards