Alla inlägg den 11 maj 2020

Av Sofia - 11 maj 2020 18:45

Vinterjacka på o så promenad till jobbet. Ska jag aldrig få hänga av mig den där täckkappan? Idag behövdes den mer än vanligt! Vacker morgon, sol o fåglarna vrålade i kör. Undrar just vad de sjunger om? Att det var lite väl kallt idag?

Närmar mig Nässjö och tar kort på det hav av tulpaner som pryder hörnet vid Pizzeria Cactus. Så vackert. Behöver inte resa till Amsterdam för att se många tulpaner när Nässjö levererar.

En dag full av budgetmöte. Budget 2021. Nu ska det gissas och kalkyleras. Rätt kul om du frågar mig. Lite knepigt dock, kanske knepigare än vanligt. Hur kommer Corona påverka siffrorna nästa år. Nej, såklart får vi tro att allt är som vanligt om det någonsin blir helt vanligt igen...

Hem till vårt kära eller okära ogräs, några kvällar till - sen så är det nog borta. Jo visst - dundermedel i all ära men det vissna ogräset är gult o även detta ska plockas bort.

Raggmunk o fläsk väntar när jag har stekt klart! Go kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards