Direktlänk till inlägg 31 maj 2020

Idag är det ingen vanlig dag....

Av Sofia - 31 maj 2020 18:42

....idag är det MORS dag och dessutom EK65 30:e födelsedag. Ja vi har firat hela helgen. Igår åkte vi till Stenungsund för att fira Miccan som fyller 26 år i morgon. Pelle o barnen var oxå på plats och det blev småkusinerrace. Helt underbart att se dessa små liv ihop. Vi njöt av sol och vackert uteväder, grillade gott. Senare på kvällen tog vi en promenad så William fick rasta av sig på en specialbana. Jonas oxå för den delen..... Å jag hittade en skön gunga på vägen hem.

Hem idag efter frukost, fixa fika till vår mammor. David o Stella kom oxå förbi på morsdagskaffe med köpta obakta inte så goda bullar och god hallonmoussetårta från ICA.

Vi ringe dagens födelsedagsbarn i Ottawa och sjöng och hurrade på FaceTime. 30 år sedan han föddes. Världens bäste back! I morgon fyller lillasyster Miccan 26. Stort, varmt och innerligt grattis till er båda!!!

En ljuvlig helg är till ända och i morgon startar en ny arbetsvecka. Inte så utvilad kanske men glad och lycklig. Jag är mamma till fyra fantastiska barn. Verkligen värt att fira! Å så har jag min egen helt underbara mamma kvar på jorden. Den största bonusen som finns när man snart blir 50 år.

Gokväll

Jonas o William leker

Nästan krock men det gick bra

Gott

Tre mammor o en pappa på bilden

Fina blomster fick jag

Tårtan var i varje fall god

Man blir glad när sånt här dyker upp i flödet

Å telefonsamtal från barnen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - Söndag 28 april 19:08

Sitter i fåtöljen och det är första kvällen på länge som vi inte tänder en brasa. Äntligen har vårvärmen kommit och den är så otroligt efterlängtad. 19 grader idag och go sol. Har njutit hela dagen även om vi har varit lite trötta efter festen igår. ...

Av Sofia - Lördag 27 april 15:44

Veckan som gick var minst sagt mastig. Men även kul och känns det mastigt och kul och inte bara mastigt funkar det. Jag funkar! Torsdagskvällen innebar kommunfullmäktige och det var en hel del större ärende. Årsbokslut, jobbstrategi och gymnasiesamve...

Av Sofia - Fredag 19 april 23:16

Ja denna fredag blev inte riktigt som jag hade tänkt. Satt djupt försjunken i exceldokument när jag i morse fick ett SMS. Av Lendo. Att mitt banklån beviljats o att pengarna skulle utbetalas inom 1-3 bankdagar. Tyckte det lät väldigt skumt. Ringde nr...

Av Sofia - Torsdag 18 april 19:18


Aprilväder i min värld är BÅDE snö, hagel, regn, kyla OCH sol o värme. Inte BARA allt det första utom sol och värme. Nu är det 18 april och man har inte fått tillstymmelse till varmare vårväder. Otroligt tråkigt! Jag tittar längtansfullt ut mot vå...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards