Alla inlägg den 14 september 2021

Av Sofia - 14 september 2021 17:35

Septembermorgon som badar i sol är kanske de vackraste. Det är ett helt annat ljus än till exempel i juni. Gick ut på altanen och drog in den svala eller rättare sagt kalla luften. Spindlarna hade under natten gjort hundratals konstverk runt om räcket. När solen lyser på dem är de otroligt vackra även om vi river bort dem ofta. Jag gillar inte spindlar heller för den delen men de gör sitt jobb och är extremt flitiga.

En bra jobbdag har passerat och medan jag jobbade på blev våra fönster rena. En go känsla att ha lejt bort denna syssla eftersom resultatet blir kanon. Ska jag göra det tar det fyra gånger så lång tid och ändå inte riktigt bra. Nu är rutorna så rena att jag är rädd för att varenda fågel ska krascha in i huset. Ja, vi har fågelklistermärke på de stora partierna.

Sitter o njuter av en cappuccino på Espresso House. Väntar på Stella som ska dansa klart. Handlat 20-årspresent till David och jag hoppas han blir glad. Svårt det där, med presenter. Ska besöka ICA innan vi far hemåt. En buss hade havererat på Brogatan när jag körde in i stan. Med tanke på alla byggen och avstängningar i stan underlättade detta inte flödet av trafik direkt. Hoppas det har lugnat ned sig om en timme.

Ha en go kväll!



Septembermorgon

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards