Alla inlägg den 2 maj 2022

Av Sofia - 2 maj 2022 21:49

Kvalitetsmässa i Göteborg. Massor med folk och mängder med bra föreläsningar. Sorlet i mässhallen är påtagligt. Lika tröttande som glädjande - att pandemin är ett minne blott. Förhoppningsvis. Nu kan vi träffas och umgås igen.

Vi skulle åkt i mars men då blev eventet flyttat på grund av Omikron. Nu blev det de tre första arbetsdagarna som inleder maj. Det innebär samtidigt uppföljning tertial 1 efter april. Jag hann och checka in mellan två föreläsningar och tog mig tid att kolla datorn så att alla budgetjusteringar var på plats. Jag vill ju vara helt förberedd när vi kommer till kontoret på onsdag eftermiddag. Då blir det race.

Efter en god persisk middag med goa kollegor ligger jag nu och ska göra mitt bästa för att sova. Full av intryck och kloka ord och tankar som dagen har gett. I morgon är en ny lång dag.

Natti natti!

Bilderna får tala. Intressanta timmar.

18 våningen - vilken utsikt från hotellet

På vift i Göteborg

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards