Alla inlägg den 26 maj 2022

Av Sofia - 26 maj 2022 18:58

Sov säkert 12-13 timmar i natt. Mer eller mindre som en stock. Det har gjort susen med orken och läkt ut det jag hade i kroppen. Igår var jag inte på topp plus att kaffet smakade plåtbänk och inte var gott, naturligtvis. Var rädd att det var början till Covid men idag är jag pigg och kaffet smakar gott.

Särskilt gott var kaffet tillsammans med en ostfralla och lyxbulle på Princess café efter en frisk promenad till stan. Det var inget fel på orken och efter promenaden hem rensade jag ogräs i nästan två timmar. Alltså, när man börjar kan jag inte sluta. Pratade med mamma under tiden och därefter en podd - Annie möter. Hon samtalar med olika intressanta gäster som har ett driv att vilja förändra samhället. Otroligt intressant och tiden går fort. Det kan vara riktigt avkopplande att rensa bort grönt i gruset. Det blev dock till slut rätt kallt så fingrarna inte riktigt lydde. Då gick jag in.

I morgon är det marknad i Nässjö. Jag ska stå i grön jacka och kampanja för centerpartiet tillsammans med andra gröna vänner. Beata från Aneby kommer att vara där, liksom Per, regionråd och min bror Anders samt andra härliga centerpartister. Varmt välkomna att besöka oss!!

Trevlig kväll!

Ogräsrensning pågår

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards