Alla inlägg den 30 maj 2022

Av Sofia - 30 maj 2022 18:46

Idag hade jag lunchdejt med Henry, min älskade son. Igår firade mina barn sin farmor till 80 år och Innan han for åter till Linköping fick jag en värdefull stund med honom. Å Stella kom oxå med, efter skolans slut. Hon hade fått godkänt ochvlite till på nationella prov matte och var extra glad. Å jag med förstås.

Vi valde Coco Thai idag och deras mycket goda lunchbuffé. Så gott! Jag fick en morsdagspresent av Henry, min favoritbarista. En kaffeprenumeration på Espresso House. En härlig present. Cappuccino och dubbel espresso - hur mycket jag vill i en hel månad. GULD!

När jag kom hem efter arbetsdagens slut hade jag fått ett kort med posten. Personen tackade för en en mycket bra insändare i tidningen häromdagen. Vilken energiboost. Att en person, förmodligen - lite svårt att tyda underskriften - en grön kollega, har skrivit ett kort, satt på ett frimärke och lagt på en gul låda. Det värmer. Rejält!

Kärlek och glädje i stora mått idag! Go känsla!

Love U Henry! Min favoritbarista!

Ett glädjande kort med posten idag!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards