Alla inlägg den 24 maj 2022

Av Sofia - 24 maj 2022 18:26

Sitter framför elden och värmer mig. Det var en mycket blöt promenad till parkeringen vid simhallen och det blev även en runda till Apoteket för att köpa halstabletter. Stella är krasslig så det är ju inte så konstigt om det smittar.

Igår var jag full av energi. Började jobba tidigt, dagen flöt på bra och sedan blev det löpning hemåt. Vattna växthuset och duscha, sedan ett intressant gruppmöte med centerpartiet. Gun-Ann Öholm Jansson pratade skola och berättade även om sina år som förvaltningschef för barn- och utbildningsförvaltningen, en tjänst hon har haft i cirka 12 år i Nässjö kommun. Hon stämplar ut från kommunen i Nässjö i höst och stämplar samtidigt in som politiker för centerpartiet i Eksjö. Ska bli spännande att följa.

Åsa Friman presenterade vad som är på gång i Linden och det är mycket. Så spännande med nya byggprojekt.

När jag kom hem var jag uthungrad och åt grillrester från i lördags kväll. Gott! Jag somnade som en stock och drömde om kriget i Ukraina eller rättare sagt - kriget var här och man fick ducka för bomber och missiler. Vaknade två ggr och var genomsvettig. Ingen rolig natt.

I morse hade jag ont i huvudet och framåt eftermiddagen började jag känna mig ännu mer låg och frusen. Lika mycket energi som det fanns igår, lika lite finns det idag. Inte kul!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards