Alla inlägg den 31 maj 2022

Av Sofia - 31 maj 2022 19:17

I morse försov jag mig. Eller rättare sagt, jag somnade om efter att Jonas åkt och sov vidare till kl halv åtta. Behövde det efter ännu en kass natts sömn. Täppt och har varit vaken många gånger.

Jag ringde chefen och sa att jag är med på länk vid dagen möte med ledningsgruppen. Har fått otroligt mycket bra gjort idag och även att promenaden ned till postlådan var jobbig har jag haft kraft i hjärnan. Det är skönt. Regn o mulet men på lunchen sprack det upp och jag tog en bra stund i en skön utefåtölj och lapade sol. Det kan man kalla tur.

Det är för träligt att känna sig risig. Det är så mycket kul i veckan som jag bara måste bli frisk till. Resa till Stockholm med jobbet torsdag-fredag. Student för bästa William i Sandrydet på lördag. Men jag har lite tid på mig att komma i ordning.

Jonas har tvättat och snyggat till Stellas moppe. Jag har jag lagt ut den till försäljning på Facebook Marketplace. Nu hoppas vi på lite bud.

Å grattis idag till världens bästa Karlsson. Erik fyller 32 år!!!! Snart kommer de hem till Sverige - då får vi gratta IRL.

Ha en fin kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards