Alla inlägg den 9 maj 2022

Av Sofia - 9 maj 2022 22:08

Det bästa alternativet. Helt enkelt. Nyss hemkommen från Flisby. Inte var dag man är här men vi samlades, ett gäng glada centerpartister för att gå igenom valkampanj 2022. Eller rättare sagt kavla upp ärmarna och i mitt fall frigöra så mycket tid jag kan för kommande event. Så mycket jobbet tillåter. Ett fåtal stunder önskar jag att jag vore pensionär, just nu är en sån stund. Vad tid man kunde lägga på politiken och kampanjandet då, ha, ha.

En representant från regionen, Hans Synnestvedt Jensen kom med den fina bussen. Han jobbar heltid nu med att hjälpa distrikten runt om i länet med kampanjer och evenemang. Så klart blev det bilder vid bussen.

Vi kollade datum, gick igenom material, diskuterade budskap och andra nyttiga ting. Mycket trevlig kväll och en riktigt god fika blev vi bjudna på. Å vi satt i en underbart fin lokal. Elim-kyrkan som är Flisbys samlingslokal. Har aldrig varit där och jag hoppas det inte var den sista.

Åkte hem genom ett sagolikt vackert landskap. Åkrar som brukas av bönder. Ett landskap som hålls öppet av människor som valt att bo på landsbygden. Allt skönt är grönt. Inte konstigt att Centerpartiets logga har grön kulör. Fyra hjärtan bildar en klöver som nu dessutom är stilren och mycket snygg. En klöver för Sveriges bästa.

Den snygga bussen och kvällens gäng

Gofika

Tjusig lokal i Flisby

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards