Alla inlägg den 5 maj 2022

Av Sofia - 5 maj 2022 19:50

Tillbaka till kontoret efter några dagar på vift. Jag kan meddela att jag sov skönt inatt. Sov som en stock - vad nu det uttrycket kommer ifrån? Jag vaknade utvilad och var onekligen glad i morse att jag satt och pillade med alla siffror fram till kl 20 igår framför elden. Kunde börja sammanfatta uppföljning april redan under förmiddagen och det stämde. Så otroligt härligt! När det är ordning på grejorna.

Utvecklingssamtal med Stella på lunchen och hennes mentor. På Teams. Stolt mamma!! Såklart. Några inlämningar som dock inte var inskickade. Det är mycket i årskurs två på gymnasiet. Jag minns det så väl. Tvåan var värst.

Sprang hem från jobbet vid fyra. Hade med råge kunnat sitta några timmar till. Men vem tjänar på det. Att jag stänger av och stänger ned och får springa är det bästa valet för både mig och kommunen. Helt klart! Å att springa nu. Så vackert. Vitsippor som snödrivor överallt. Hur jag nu kan få tankarna till snödrivor när våren är här på riktigt. Märkligt. För snö vill jag inte se.

Vi har stängt av värmepumparna nu och därför behövdes en brasa även ikväll. Snåla smålänningar.

Ha en forsatt go kväll!!

Snart kommer löven även på eken.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards